onsdag 18 mars 2009

Paket på posten


Äntligen fick jag mitt paket från Magdas! Känns som om jag väntat på det hur länge som helst, men i själva verket tog det endast 6 dagar från att jag beställde tills paketet kom fram. Snabb service! Hade inte beställt sååå mycket eftersom ekonomin inte riktigt tillåter för tillfället. Lite papper, gluedots, eyeletverktyg, bokstäver, dekorationer och sist men absolut inte minst en Pearl Maker. Måste ju bara skaffa en då jag hört och sett så många andra som använder dem. Skulle gärna ha beställt fler, men det får bli till nästa gång.

1 kommentar:

  1. Härliga LO.s du ha laga:-) Nakenmodell va superB!! O va lill an vaa...Tenk va stark di jie fast di je såde smoå...<3 Härligt paket. Nu väntar ja me spänning på en maaassa underbara alster!!Kram

    SvaraRadera