måndag 27 april 2009

Scrapträff

I helgen var jag på en scrapträff som ordnats av Pyzzlan. Det var så skönt att få sitta i lugn och ro och pyssla med sitt och se på vad de andra gjorde och samtidigt få lite inspiration. Jag hann göra två LO:s. Den första gjorde jag utifrån MissGoldies skiss som såg ut så här: Det här är min tolkning:
Den andra LO:n blev ganska enkel - och brungrön/färglös. Dessutom hamnade bilden en aaning för högt upp på sidan, men den är som den är nu...





















4 kommentarer:

  1. Snygga LO´s båda två. Stilrena och matchande färger & foto.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Åååh vilka gulliga LO.s...Gillade båda jätte mkt...Sweet ddreams är ju Yberfiin med alllaaaa sina finfina detljer...:-) >Färgkombon är perfekt helt enkelt!!Kraam

    SvaraRadera
  3. Jag har en utmaning åt dig i min blogg så välkommen att kika in!

    SvaraRadera
  4. Fina LO´s! Sweet dreams gillade jag mest! :-)

    SvaraRadera